7 Cudów Świata

7 Cudów Świata
7 Cudów Świata

Zostań przywódcą jednego z siedmiu wielkich miast świata antycznego. Zbieraj surowce ze swoich ziem, weź udział w odwiecznym wyścigu cywilizacyjnym, nawiąż kontakty handlowe i stwórz militarną potęgę. Pozostaw ślad na kartach historii budując cud architektury, który przetrwa wieki!

Gra w 7 cudów toczy się przez trzy wieki. W każdym wieku gracze otrzymują siedem kart z konkretnej talii. Wybierają jedną z kart, a pozostałe przekazują sąsiednim graczom. Gracze pokazują swoje karty jednocześnie (płacąc lub uzyskując surowce albo wchodząc w interakcję z innymi graczami na różne sposoby). Każdy z graczy wybiera następną kartę z talii którą wcześniej przekazali i proces zaczyna się od nowa, dopóki każdy z graczy nie odkryje po sześć kart z danego wieku. Po upływie trzech wieków gra się kończy.

Dostępność: ostatnie sztuki

Wysyłka w: 48 godzin

Cena: 125,00 zł
szt.

Avalon - Rycerze Króla Artura

Avalon - Rycerze Króla Artura
Avalon - Rycerze Króla Artura

Wciel się w role Merlina, Lancelota, Morgany, Mordreda i innych postaci z legend arturiańskich. Szukaj sojuszników i odkrywaj tożsamość zdrajców w niezwykłej grze karcianej dla 5-10 graczy. 
Gracze realizują misje, lecz tylko części  z nich zależy na ich powodzeniu. Pozostali to poplecznicy Mordreda. Snując swe mroczne intrygi, próbują doprowadzić do fiaska drużyny.
Spiski, blef, dedukcja i żywiołowe negocjacje czynią tę grę zupełnie niepowtarzalną, emocjonującą do ostatniej chwili.

Dostępność: ostatnie sztuki

Wysyłka w: 48 godzin

Cena: 55,00 zł
szt.

Carcassonne

Carcassonne
Carcassonne

Gracze wyciągają losowe elementy planszy i kładą na stole, układając przy sobie tak, aby stworzyć nowe zamki, rzeki i łąki. Gdy stworzysz nowy obiekt, możesz przejąć nad nim kontrolę. Im więcej żetonów znajduje się na stole, tym obiekty robią się większe, ogromne nawet, czasem się łączą.

W chwili gdy dany obiekt zostaje ukończony - jak miasto lub droga - osoba kontrolująca go otrzymuje punkty, a znacznik kontroli wraca do gracza.

Nalezy jednak uważać, by nagle nie odkryć, że wszystkie nasze znaczniki kontroli zostały rozstawione na planszy w nieukończonych obiektach! W takiej sytuacji nie mamy możliwości zdobywania kolejnych punktów!

Celem gry jest zebranie jak największej liczby punktów na koniec rozgrywki, następujący, gdy skończą się żetony, które można układać na stole.

Dostępność: ostatnie sztuki

Wysyłka w: 48 godzin

Cena: 88,00 zł
szt.

Catan

Catan
Catan

Gracze są osadnikami na niedawno odkrytej wyspie Catan. Każdy z nich przewodzi świeżo założonej kolonii i rozbudowuje ją stawiając na dostępnych obszarach nowe drogi i miasta. Każda kolonia zbiera dostępne dobra naturalne, które są niezbędne do rozbudowy osiedli.

Gracz musi rozważnie stawiać nowe osiedla i drogi, aby zapewnić sobie dostateczny, ale zrównoważony dopływ zasobów, a jeśli ma ich nadmiar - prowadzić handel z innymi graczami sprzedając im owce, drewno, cegły, zboże lub żelazo a pozyskując od nich te zasoby, których ciągle mu brakuje.

Pierwszy z graczy, który uzyska dziesięć punktów z wybudowanych przez siebie dróg, osiedli i specjalnych kart - wygrywa.

Dostępność: ostatnie sztuki

Wysyłka w: 48 godzin

Cena: 100,00 zł
szt.

Catan - dodatek 5-6 graczy

Catan - dodatek 5-6 graczy
Catan - dodatek 5-6 graczy

Dodatek umożliwiający grę w Catan w 5 i 6 osób.

Dostępność: ostatnie sztuki

Wysyłka w: 48 godzin

Cena: 70,00 zł
szt.

Catan Junior

Catan Junior
Catan Junior

Żegluj swą piracką łajbą po morzach, odkrywaj wyspy i buduj na nich obozy piratów! Potrzebne ci będzie przy tym „to i owo“ np. drewno, szable i złoto. Kto wykaże się sprytem i zbuduje swój obóz w strategicznym miejscu, aby przy odrobinie szczęścia szybko zgromadzić surowce potrzebne do budowy kolejnego obozu?

Gdyby tylko nie ten złośliwy Czarnodzioby, który ciągle wchodzi wam w drogę…

Dzięki edycji Junior także młodsi gracze (od 6 lat) mogą przeżyć przygodę oferowaną przez bestsellerową grę Osadnicy z Catanu – a dorośli chętnie się do nich przyłączą!

Dostępność: ostatnie sztuki

Wysyłka w: 48 godzin

Cena: 120,00 zł
szt.

Dixit Odyseja

Dixit Odyseja
Dixit Odyseja

Każdy gracz w swojej turze staje się bajarzem. Wybiera spośród swoich 6 obrazków jeden i wymyśla do niego skojarzenie. Zdanie może być pojedynczym słowem, dźwiękiem, cytatem - nie ma tu ograniczeń, można nawet coś zaśpiewać! Następnie pozostali gracze wybierają spośród swoich kart taką, która ich zdaniem najlepiej pasuje do hasła bajarza i kładą zakrytą na stole. Bajarz przetasowuje wszystkie te karty, łącznie ze swoją i układa je na stole, odkrywając. Gracze (poza bajarzem) w tajemnicy głosują, która karta jest tą kartą, do której bajarz wymyślał skojarzenie. Kiedy wszyscy dokonają wyboru, rozpoczyna się przyznawanie punktów.

Dostępność: ostatnie sztuki

Wysyłka w: 48 godzin

Cena: 105,00 zł
szt.

Dobble

Dobble
Dobble

W Dobble można grać na klika sposobów. W zasadach można znaleźć pięć mini-gier. Najpopularniejszą jest wersja, w której wszystkie karty rozdaje się graczom, a jedną z kart kładzie na środku stołu. Na dany sygnał gracze patrzą na pierwszą kartę z góry, którą trzymają w ręku i szukają wspólnego symbolu z kartą, która leży na stole. Symbol nazywają głośno i szybko kładą swoją kartę na stole, przykrywając starą kartę. Teraz każdy z graczy musi znaleźć wspólny symbol z nową kartą! Wygrywa ten, kto pierwszy pozbędzie się kart.

Dostępność: ostatnie sztuki

Wysyłka w: 48 godzin

Cena: 50,00 zł
szt.

Dungeons & Dragons - Ekran Mistrza Podziemi PL

Dungeons & Dragons - Ekran Mistrza Podziemi PL
Dungeons & Dragons - Ekran Mistrza Podziemi PL

Ekran Mistrza Podziemi został zaprojektowany w taki sposób, by prowadzący mógł obserwować graczy, lecz ukryć swoje notatki i rzuty kośćmi.

Pozwala w mgnieniu oka sprawdzić wszystkie najważniejsze i najczęściej używane informacje, wspomagając Mistrza Podziemi niezależnie od jego doświadczenia. Doskonały dodatek dla Mistrzów, który ułatwia i inspiruje do prowadzenia ciekawych, zapadających w pamięć przygód.

Dostępność: ostatnie sztuki

Wysyłka w: 48 godzin

Cena: 55,00 zł
szt.

Dungeons & Dragons - Karty czarów: Bard PL

Dungeons & Dragons - Karty czarów: Bard PL
Dungeons & Dragons - Karty czarów: Bard PL

Karty Zaklęć do piątej edycji D&D® to nieoceniona pomoc zarówno dla graczy jak i Mistrza Podziemi. Intuicyjnie, szybko i skutecznie wykorzystaj kartę odpowiedniego zaklęcia zamiast poszukiwać odpowiedzi dotyczącej zasięgu, obrażeń czy komponentów pośród wielu stron Podręcznika Gracza.

Zestaw tych 128 kart ułatwi życie każdemu bardowi. Dzięki nim możliwy jest szybki dostęp do zaklęć, którymi postać umie się posługiwać. Nie ma już potrzeby wkładania, nie wiadomo ilu zakładek. Wystarczy tylko ułożyć przed sobą lub trzymać w ręku cały swój arsenał zaklęć.

Dostępność: ostatnie sztuki

Wysyłka w: 48 godzin

Cena: 55,00 zł
szt.

Dungeons & Dragons - Karty czarów: Druid PL

Dungeons & Dragons - Karty czarów: Druid PL
Dungeons & Dragons - Karty czarów: Druid PL

Karty Zaklęć do piątej edycji D&D® to nieoceniona pomoc zarówno dla graczy jak i Mistrza Podziemi. Intuicyjnie, szybko i skutecznie wykorzystaj kartę odpowiedniego zaklęcia zamiast poszukiwać odpowiedzi dotyczącej zasięgu, obrażeń czy komponentów pośród wielu stron Podręcznika Gracza.

Zestaw tych 131 kart ułatwi życie każdemu druidowi. Dzięki nim możliwy jest szybki dostęp do zaklęć, którymi postać umie się posługiwać. Nie ma już potrzeby wkładania nie wiadomo ilu zakładek. Wystarczy tylko ułożyć przed sobą lub trzymać w ręku cały swój arsenał zaklęć. 

Dostępność: ostatnie sztuki

Wysyłka w: 48 godzin

Cena: 55,00 zł
szt.

Dungeons & Dragons - Karty czarów: Kleryk PL

Dungeons & Dragons - Karty czarów: Kleryk PL
Dungeons & Dragons - Karty czarów: Kleryk PL

Karty Zaklęć to nieoceniona pomoc zarówno dla graczy jak i Mistrza Podziemi. Intuicyjnie, szybko i skutecznie wykorzystaj kartę odpowiedniego zaklęcia zamiast poszukiwać odpowiedzi dotyczącej zasięgu, obrażeń czy komponentów pośród wielu stron Podręcznika Gracza.

Zestaw tych 153 kart ułatwi życie każdemu klerykowi. Dzięki nim możliwy jest szybki dostęp do zaklęć, którymi postać umie się posługiwać. Nie ma już potrzeby wkładania, nie wiadomo ilu zakładek. Wystarczy tylko ułożyć przed sobą lub trzymać w ręku cały swój arsenał zaklęć.

Dostępność: ostatnie sztuki

Wysyłka w: 48 godzin

Cena: 58,00 zł
szt.

Dungeons & Dragons - Karty czarów: Łowca PL

Dungeons & Dragons - Karty czarów: Łowca PL
Dungeons & Dragons - Karty czarów: Łowca PL

Karty Zaklęć do piątej edycji D&D® to nieoceniona pomoc zarówno dla graczy jak i Mistrza Podziemi. Intuicyjnie, szybko i skutecznie wykorzystaj kartę odpowiedniego zaklęcia zamiast poszukiwać odpowiedzi dotyczącej zasięgu, obrażeń czy komponentów pośród wielu stron Podręcznika Gracza.

Zestaw tych 46 kart ułatwi życie każdemu łowcy. Dzięki nim możliwy jest szybki dostęp do zaklęć, którymi postać umie się posługiwać. Nie ma już potrzeby wkładania, nie wiadomo ilu zakładek. Wystarczy tylko ułożyć przed sobą lub trzymać w ręku cały swój arsenał zaklęć.

Dostępność: ostatnie sztuki

Wysyłka w: 48 godzin

Cena: 22,00 zł
szt.

Dungeons & Dragons - Karty czarów: Moce Bojowe i Rasy PL

Dungeons & Dragons - Karty czarów: Moce Bojowe i Rasy PL
Dungeons & Dragons - Karty czarów: Moce Bojowe i Rasy PL

Karty Zaklęć do piątej edycji D&D® to nieoceniona pomoc zarówno dla graczy jak i Mistrza Podziemi. Intuicyjnie, szybko i skutecznie wykorzystaj kartę odpowiedniego zaklęcia czy zdolności zamiast poszukiwać odpowiedzi dotyczącej zasięgu, obrażeń czy komponentów pośród wielu stron Podręcznika Gracza.

Zestaw tych 61 kart ułatwi życie użytkownikom wielu ras i klas. W skład zestawu wchodzą karty Wojownikowi, Barbarzyńcy, Mnichowi, Aasimarom, Drowom, Firbolgom, Leśnym Gnomom, Genasi, Wysokim Elfom, Diabelstwom i Trytonom. Dzięki nim możliwy jest szybki dostęp do zaklęć i umiejętności, którymi postać umie się posługiwać. Nie ma już potrzeby wkładania, nie wiadomo ilu zakładek. Wystarczy tylko ułożyć przed sobą lub trzymać w ręku cały swój arsenał umiejętności bojowych.

Dostępność: ostatnie sztuki

Wysyłka w: 48 godzin

Cena: 30,00 zł
szt.

Dungeons & Dragons - Karty czarów: Paladyn PL

Dungeons & Dragons - Karty czarów: Paladyn PL
Dungeons & Dragons - Karty czarów: Paladyn PL

Karty Zaklęć do piątej edycji D&D® to nieoceniona pomoc zarówno dla graczy jak i Mistrza Podziemi. Intuicyjnie, szybko i skutecznie wykorzystaj kartę odpowiedniego zaklęcia zamiast poszukiwać odpowiedzi dotyczącej zasięgu, obrażeń czy komponentów pośród wielu stron Podręcznika Gracza.

Zestaw tych 70 kart ułatwi życie każdemu paladynowi. Dzięki nim możliwy jest szybki dostęp do zaklęć, którymi postać umie się posługiwać. Nie ma już potrzeby wkładania, nie wiadomo ilu zakładek. Wystarczy tylko ułożyć przed sobą lub trzymać w ręku cały swój arsenał zaklęć.

Dostępność: ostatnie sztuki

Wysyłka w: 48 godzin

Cena: 30,00 zł
szt.

Dungeons & Dragons - Karty czarów: Wtajemniczenia PL

Dungeons & Dragons - Karty czarów: Wtajemniczenia PL
Dungeons & Dragons - Karty czarów: Wtajemniczenia PL

Karty Zaklęć do piątej edycji D&D® to nieoceniona pomoc zarówno dla graczy, jak i Mistrza Podziemi. Intuicyjnie, szybko i skutecznie wykorzystaj kartę odpowiedniego zaklęcia zamiast poszukiwać odpowiedzi dotyczącej zasięgu, obrażeń czy komponentów pośród wielu stron Podręcznika Gracza.

Zestaw tych 257 kart ułatwi życie każdemu magowi, zaklinaczowi i czarownikowi. Dzięki nim możliwy jest szybki dostęp do zaklęć, którymi postać umie się posługiwać. Nie ma już potrzeby wkładania, nie wiadomo ilu zakładek. Wystarczy tylko ułożyć przed sobą lub trzymać w ręku cały swój arsenał zaklęć.

Dostępność: ostatnie sztuki

Wysyłka w: 48 godzin

Cena: 80,00 zł
szt.

Dungeons & Dragons - Księga Potworów PL

Dungeons & Dragons - Księga Potworów PL
Dungeons & Dragons - Księga Potworów PL

Monster Manual (Księga Potworów) przedstawia mrowie klasycznych stworzeń z Dungeons & Dragons®, między innymi smoków, gigantów, łupieżców umysłu i obserwatorów. To prawdziwa potworna uczta dla Mistrzów Podziemi gotowych stawiać przed swoimi graczami nowe wzywania. Zawarte w księdze potwory zostały wybrane ze wspaniałej historii D&D® i opisane przystępnymi statystykami oraz fascynującymi opowieściami, które pobudzą twoją wyobraźnię.

Potwory opisane w tej książce są zebrane z wielu poprzednich edycji Dunegons & Dragons i każdy jest opisany w łatwy do zrozumienia i przejrzysty sposób.

Dostępność: ostatnie sztuki

Wysyłka w: 48 godzin

Cena: 170,00 zł
szt.

Dungeons & Dragons - Podręcznik Gracza PL

Dungeons & Dragons - Podręcznik Gracza PL
Dungeons & Dragons - Podręcznik Gracza PL

Player's Handbook (Podręcznik gracza) to najważniejsze źródło wiedzy dla wszystkich grających w Dungeons & Dragons®. Zawiera zasady dotyczące tworzenia i rozwoju postaci, jej pochodzenia i umiejętności, eksploracji i walki, a także wyposażenia, czarów i wielu innych aspektów gry.

 

Skorzystaj z tej książki, aby stworzyć ekscytujące postacie należące do legendarnych ras i klas D&D®.

Dostępność: ostatnie sztuki

Wysyłka w: 48 godzin

Cena: 170,00 zł
szt.

Dungeons & Dragons - Zestaw Startowy PL

Dungeons & Dragons - Zestaw Startowy PL
Dungeons & Dragons - Zestaw Startowy PL

Zestaw Startowy jest wprowadzeniem do wypełnionej akcją i niesamowitymi przygodami, najpopularniejszej gry fabularnej na świecie, jaką jest Dungeons & Dragons®!

W tym pudełku znajdują się najważniejsze zasady, a także wszystko inne, co jest potrzebne do rozpoczęcia niesamowitej przygody w świecie okrutnych smoków i dzielnych poszukiwaczy przygód!

Dostępność: ostatnie sztuki

Wysyłka w: 48 godzin

Cena: 80,00 zł
szt.

Pathfinder Battles - Gargantuan White Dragon

Pathfinder Battles - Gargantuan White Dragon
Pathfinder Battles - Gargantuan White Dragon

Figurka smoka o wysokości ok 25 cm. Figurka jest niepomalowana, gotowa do nałożenia podkładu i malowania.

Dostępność: ostatnie sztuki

Wysyłka w: 48 godzin

Cena: 110,00 zł
szt.

Pathfinder Battles - Ruins of Lastwall Booster

Pathfinder Battles - Ruins of Lastwall Booster
Pathfinder Battles - Ruins of Lastwall Booster
Boostar Pathfinder Battles. Zawiera jedną większą figurkę i 4 mniejsze, wszystkie już pomalowane.

Dostępność: ostatnie sztuki

Wysyłka w: 48 godzin

Cena: 55,00 zł
szt.

Pędzące Żółwie

Pędzące Żółwie
Pędzące Żółwie

Żółwie zwykle się nigdzie nie spieszą, ale kiedy w polu widzenia pojawia się apetyczna sałatka z liści po drugiej stronie łąki, zaczynają wyciągać swoje krótkie nóżki! Jednakże żółwiki nie są długodystansowcami, więc od czasu do czasu muszą odpocząć, najchętniej na grzbiecie innego żółwia, który może je przy okazji podwieźć...

Doskonała gra planszowa dostarczająca wiele zabawy małym jak i dużym. Sympatyczne, dziecięce grafiki oraz karty oparte na symbolach pozwolą usiąść przy grze nawet bardzo małym planszówkowiczom. A "pędzące" żółwie, zwłaszcza te jedne na drugich, rozbawi nie jednego dorosłego. Pokochasz tę grę!

Dostępność: ostatnie sztuki

Wysyłka w: 48 godzin

Cena: 50,00 zł
szt.

Podwodne miasta

Podwodne miasta
Podwodne miasta

Gracze od samego początku kierują rozwojem własnych podwodnych państw. Zbierają surowce, by zbudować miasta, sieć transportu i rozmaitych budynków niezbędnych do podtrzymania życia pod powierzchnią morza.

Każde działanie w grze wiąże się z zagraniem karty i wyborem odpowiedniej akcji. Jeśli kolor karty odpowiada kolorowi akcji, gracz otrzymuje korzyści z karty. Czasami akcja może być tak istotna dla gracza, że zdecyduje się ją wykonać, nie posiadając na ręku pasującej karty. Innym razem to korzyść z karty jest tak duża, że gracz wybierze akcję, która może nie jest spektakularna, ale ma odpowiedni kolor. Podejmowanie odpowiednich wyborów tego rodzaju jest kluczem do budowy podwodnego środowiska, sprzyjającego rozwojowi ludzkości.

Dostępność: ostatnie sztuki

Wysyłka w: 48 godzin

Cena: 190,00 zł
szt.

Robinson Crusoe: Przygoda na przeklętej wyspie

Robinson Crusoe: Przygoda na przeklętej wyspie
Robinson Crusoe: Przygoda na przeklętej wyspie

Robinson Crusoe: Przygoda na przeklętej wyspie to wielka gra Portalu. Tym razem porywamy was na bezludną wyspę i rzucamy w wir niezwyklych przygód, które przytrafią się grupie rozbitków! Będziecie budować szalas, palisadę, bronie, będziecie tworzyć przedmioty, będziecie starać się robić co w waszej mocy, by… by przetrwać. Będziecie szukać pożywienia, walczyć z bestiami, chronić się przed złą pogodą…

Wciel się w rolę jednego z czterech członków załogi statku (kucharza, stolarza, odkrywcy lub żołnierza) i staw oko przygodzie. Użyj zdolności, by pomóc kompanom, przedyskutuj plan działania i wciel go w życie!

Dostępność: ostatnie sztuki

Wysyłka w: 48 godzin

Cena: 165,00 zł
szt.

Small World

Small World
Small World

Small World, stworzony przez Philippe Keyaerts jako następca jego szeroko nagradzanej poprzedniej gry Vinci, to świat zamieszkany przez różnorodne rasy - krasnoludy, czarodziejów, amazonki, gigantów, orki a nawet ludzi. Każda z tych nacji posyła do walki swoje armie - wszystko, aby zdobyć chociaż odrobinę nowego terytorium i wymazać inne plemiona z powierzchni ziemi.

Niestety, cywilizacje w miarę wzrostu zatracają swoją dynamikę i możliwości rozwoju, dopada je stagnacja a w końcu upadek. Kluczem do zwycięstwa w Small World jest nie tylko wybór spośród 14 ras i 20 specjalnych mocy; najważniejsze to przewidzieć upadek i w odpowiednim momencie wycofać się z danej cywilizacji, udzielając swojego poparcia nowej sile, która rozwinie się na gruzach tych, którzy przeminęli.

Dostępność: ostatnie sztuki

Wysyłka w: 48 godzin

Cena: 155,00 zł
szt.

Splendor

Splendor
Splendor

Splendor jest dynamiczną i niemal uzależniającą grą w zbieranie żetonów i kart, które tworzą zasoby gracza, umożliwiające mu dalszy rozwój. Gracze wcielają się w renesansowych kupców, którzy próbują nabyć kopalnie klejnotów, środki transportu, sklepy - wszystko to w celu zdobycia jak największego prestiżu. Gdy będziesz już dostatecznie bogaty, być może zaszczyci Cię swą wizytą przedstawiciel szlachty, co jeszcze podniesie Twój prestiż w oczach konkurencji. 

Dostępność: ostatnie sztuki

Wysyłka w: 48 godzin

Cena: 110,00 zł
szt.

Tajniacy

Tajniacy
Tajniacy

Dwie drużyny, którym przewodzi dwóch Szefów Wywiadu, próbują jak najszybciej nawiązać kontakt ze wszystkimi swoimi agentami. Problem leży w tym, że Szef Wywiadu może podawać swojej drużynie tylko jedno hasło na turę, którym powiąże ze sobą kilka widocznych dla wszystkich kryptonimów. Drużyna musi domyślić się, który z prezentowanych kryptonimów należy do agentów ich drużyny, omijając cudzych agentów. Ale uwaga! Jeden z kryptonimów należy do zabójcy...

Hasła są wieloznaczne, skojarzenia również – owocuje to rozgrywką pełną śmiechu i emocji. Szefowie Wywiadów mogą co prawda komunikować się ze swoja drużyną, używając tylko jednego skojarzenia na turę, ale drużyna może dyskutować do woli, wspólnie decydując, które hasła pokaże swojemu Szefowi. Szef Wywiadu nie może się niczym zdradzić i przez cały czas musi zachować kamienną twarz, co nie jest takie łatwe! Zwłaszcza gdy po pierwszych prawidłowych domysłach, drużyna zaczyna zbaczać na niebezpieczne wody...

Dostępność: ostatnie sztuki

Wysyłka w: 48 godzin

Cena: 55,00 zł
szt.

Tajniacy Obrazki

Tajniacy Obrazki
Tajniacy Obrazki

Dwóch Szefów przeciwnych drużyn zna tożsamość osób przebywających w danej lokalizacji. Szefowie przekazują swoim Tajniakom zakodowane wiadomości dotyczące miejsc tajnych spotkań. Tajniacy muszą wykazać się inteligencją. Błąd w odczytaniu wiadomości może prowadzić do niezbyt przyjemnego spotkania z agentem z przeciwnej drużyny albo - co gorsza - z zabójcą!

Obydwie drużyny próbują skontaktować się z wszystkimi swoimi agentami, ale tylko jedna z nich może zwyciężyć.

Hasła są wieloznaczne, skojarzenia również - owocuje to rozgrywką pełną śmiechu i emocji. Szefowie Wywiadów mogą co prawda komunikować się ze swoja drużyną, używając tylko jednego skojarzenia na turę, ale drużyna może dyskutować do woli, wspólnie decydując, które hasła pokaże swojemu Szefowi. Szef Wywiadu nie może się niczym zdradzić i przez cały czas musi zachować kamienną twarz, co nie jest takie łatwe! Zwłaszcza gdy po pierwszych prawidłowych domysłach, drużyna zaczyna zbaczać na niebezpieczne wody...

Dostępność: ostatnie sztuki

Wysyłka w: 48 godzin

Cena: 55,00 zł
szt.

Talisman: Magia i Miecz

Talisman: Magia i Miecz
Talisman: Magia i Miecz

Wyprawa do krainy smoków i magii!

W tej pełnej przygód grze wyruszysz na niebezpieczną wyprawę po największy skarb, legendarną Koronę Władzy. Wcielisz się w wojownika, kapłana, czarnoksiężnika lub jednego z pozostałych jedenastu bohaterów władających magią lub mieczem.

Droga do korony jest jednak zdradziecka. Według podań, w krainie leżącej za Tajemnymi Wrotami ochroni cię tylko legendarny Talizman. Odnalezienie takiego artefaktu to nie lada wyczyn: na każdym kroku będą cię prześladować potwory, pułapki i złowroga magia.

Zbierz w sobie odwagę! Będzie ci potrzebna, jeśli chcesz pokonać wrogów, zagarnąć koronę i wypełnić swoje przeznaczenie!

Dostępność: ostatnie sztuki

Wysyłka w: 48 godzin

Cena: 200,00 zł
szt.

Talisman: Magia i Miecz - Góry

Talisman: Magia i Miecz - Góry
Talisman: Magia i Miecz - Góry

Chmury osnuwają górskie szczyty…

Wyczerpany po długiej wspinaczce, ledwo chwytasz się skalnego występu, gdy kamienie pod twoimi stopami ustępują i spadają w dół zdradzieckiego stoku. Mimo to, wznawiasz wspinaczkę… bowiem Góry cię wzywają!

Rozszerzenie Góry wprowadza do gry nową, nie odkrytą Krainę. Specjalnie dopasowana plansza i ponad 100 nowych kart sprawiają, że to górskie królestwo budzi się do życia. Sześciu nowych Poszukiwaczy, każdy posiadający własną, przepiękną figurkę, zapewni graczom całkowicie nowe, cudowne doświadczenia. Wdrap się tak wysoko, na ile starczy ci odwagi, i zagarnij niewyobrażalne bogactwo czekające na wierzchołku najwyższego szczytu świata Talizmanu!

Dostępność: ostatnie sztuki

Wysyłka w: 48 godzin

Cena: 145,00 zł
szt.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl