Avalon - Rycerze Króla Artura

Avalon - Rycerze Króla Artura
Avalon - Rycerze Króla Artura

Wciel się w role Merlina, Lancelota, Morgany, Mordreda i innych postaci z legend arturiańskich. Szukaj sojuszników i odkrywaj tożsamość zdrajców w niezwykłej grze karcianej dla 5-10 graczy. 
Gracze realizują misje, lecz tylko części  z nich zależy na ich powodzeniu. Pozostali to poplecznicy Mordreda. Snując swe mroczne intrygi, próbują doprowadzić do fiaska drużyny.
Spiski, blef, dedukcja i żywiołowe negocjacje czynią tę grę zupełnie niepowtarzalną, emocjonującą do ostatniej chwili.

Dostępność: ostatnie sztuki

Wysyłka w: 48 godzin

Cena: 55,00 zł
szt.

Carcassonne

Carcassonne
Carcassonne

Gracze wyciągają losowe elementy planszy i kładą na stole, układając przy sobie tak, aby stworzyć nowe zamki, rzeki i łąki. Gdy stworzysz nowy obiekt, możesz przejąć nad nim kontrolę. Im więcej żetonów znajduje się na stole, tym obiekty robią się większe, ogromne nawet, czasem się łączą.

W chwili gdy dany obiekt zostaje ukończony - jak miasto lub droga - osoba kontrolująca go otrzymuje punkty, a znacznik kontroli wraca do gracza.

Nalezy jednak uważać, by nagle nie odkryć, że wszystkie nasze znaczniki kontroli zostały rozstawione na planszy w nieukończonych obiektach! W takiej sytuacji nie mamy możliwości zdobywania kolejnych punktów!

Celem gry jest zebranie jak największej liczby punktów na koniec rozgrywki, następujący, gdy skończą się żetony, które można układać na stole.

Dostępność: ostatnie sztuki

Wysyłka w: 48 godzin

Cena: 88,00 zł
szt.

Catan

Catan
Catan

Gracze są osadnikami na niedawno odkrytej wyspie Catan. Każdy z nich przewodzi świeżo założonej kolonii i rozbudowuje ją stawiając na dostępnych obszarach nowe drogi i miasta. Każda kolonia zbiera dostępne dobra naturalne, które są niezbędne do rozbudowy osiedli.

Gracz musi rozważnie stawiać nowe osiedla i drogi, aby zapewnić sobie dostateczny, ale zrównoważony dopływ zasobów, a jeśli ma ich nadmiar - prowadzić handel z innymi graczami sprzedając im owce, drewno, cegły, zboże lub żelazo a pozyskując od nich te zasoby, których ciągle mu brakuje.

Pierwszy z graczy, który uzyska dziesięć punktów z wybudowanych przez siebie dróg, osiedli i specjalnych kart - wygrywa.

Dostępność: ostatnie sztuki

Wysyłka w: 48 godzin

Cena: 110,00 zł
szt.

Dixit Odyseja

Dixit Odyseja
Dixit Odyseja

Każdy gracz w swojej turze staje się bajarzem. Wybiera spośród swoich 6 obrazków jeden i wymyśla do niego skojarzenie. Zdanie może być pojedynczym słowem, dźwiękiem, cytatem - nie ma tu ograniczeń, można nawet coś zaśpiewać! Następnie pozostali gracze wybierają spośród swoich kart taką, która ich zdaniem najlepiej pasuje do hasła bajarza i kładą zakrytą na stole. Bajarz przetasowuje wszystkie te karty, łącznie ze swoją i układa je na stole, odkrywając. Gracze (poza bajarzem) w tajemnicy głosują, która karta jest tą kartą, do której bajarz wymyślał skojarzenie. Kiedy wszyscy dokonają wyboru, rozpoczyna się przyznawanie punktów.

Dostępność: ostatnie sztuki

Wysyłka w: 48 godzin

Cena: 98,00 zł
szt.

Dobble

Dobble
Dobble

W Dobble można grać na klika sposobów. W zasadach można znaleźć pięć mini-gier. Najpopularniejszą jest wersja, w której wszystkie karty rozdaje się graczom, a jedną z kart kładzie na środku stołu. Na dany sygnał gracze patrzą na pierwszą kartę z góry, którą trzymają w ręku i szukają wspólnego symbolu z kartą, która leży na stole. Symbol nazywają głośno i szybko kładą swoją kartę na stole, przykrywając starą kartę. Teraz każdy z graczy musi znaleźć wspólny symbol z nową kartą! Wygrywa ten, kto pierwszy pozbędzie się kart.

Dostępność: ostatnie sztuki

Wysyłka w: 48 godzin

Cena: 50,00 zł
szt.

Pędzące Żółwie

Pędzące Żółwie
Pędzące Żółwie

Żółwie zwykle się nigdzie nie spieszą, ale kiedy w polu widzenia pojawia się apetyczna sałatka z liści po drugiej stronie łąki, zaczynają wyciągać swoje krótkie nóżki! Jednakże żółwiki nie są długodystansowcami, więc od czasu do czasu muszą odpocząć, najchętniej na grzbiecie innego żółwia, który może je przy okazji podwieźć...

Doskonała gra planszowa dostarczająca wiele zabawy małym jak i dużym. Sympatyczne, dziecięce grafiki oraz karty oparte na symbolach pozwolą usiąść przy grze nawet bardzo małym planszówkowiczom. A "pędzące" żółwie, zwłaszcza te jedne na drugich, rozbawi nie jednego dorosłego. Pokochasz tę grę!

Dostępność: ostatnie sztuki

Wysyłka w: 48 godzin

Cena: 50,00 zł
szt.

Small World

Small World
Small World

Small World, stworzony przez Philippe Keyaerts jako następca jego szeroko nagradzanej poprzedniej gry Vinci, to świat zamieszkany przez różnorodne rasy - krasnoludy, czarodziejów, amazonki, gigantów, orki a nawet ludzi. Każda z tych nacji posyła do walki swoje armie - wszystko, aby zdobyć chociaż odrobinę nowego terytorium i wymazać inne plemiona z powierzchni ziemi.

Niestety, cywilizacje w miarę wzrostu zatracają swoją dynamikę i możliwości rozwoju, dopada je stagnacja a w końcu upadek. Kluczem do zwycięstwa w Small World jest nie tylko wybór spośród 14 ras i 20 specjalnych mocy; najważniejsze to przewidzieć upadek i w odpowiednim momencie wycofać się z danej cywilizacji, udzielając swojego poparcia nowej sile, która rozwinie się na gruzach tych, którzy przeminęli.

Dostępność: ostatnie sztuki

Wysyłka w: 48 godzin

Cena: 155,00 zł
szt.

Splendor

Splendor
Splendor

Splendor jest dynamiczną i niemal uzależniającą grą w zbieranie żetonów i kart, które tworzą zasoby gracza, umożliwiające mu dalszy rozwój. Gracze wcielają się w renesansowych kupców, którzy próbują nabyć kopalnie klejnotów, środki transportu, sklepy - wszystko to w celu zdobycia jak największego prestiżu. Gdy będziesz już dostatecznie bogaty, być może zaszczyci Cię swą wizytą przedstawiciel szlachty, co jeszcze podniesie Twój prestiż w oczach konkurencji. 

Dostępność: ostatnie sztuki

Wysyłka w: 48 godzin

Cena: 110,00 zł
szt.

Tajniacy

Tajniacy
Tajniacy

Dwie drużyny, którym przewodzi dwóch Szefów Wywiadu, próbują jak najszybciej nawiązać kontakt ze wszystkimi swoimi agentami. Problem leży w tym, że Szef Wywiadu może podawać swojej drużynie tylko jedno hasło na turę, którym powiąże ze sobą kilka widocznych dla wszystkich kryptonimów. Drużyna musi domyślić się, który z prezentowanych kryptonimów należy do agentów ich drużyny, omijając cudzych agentów. Ale uwaga! Jeden z kryptonimów należy do zabójcy...

Hasła są wieloznaczne, skojarzenia również – owocuje to rozgrywką pełną śmiechu i emocji. Szefowie Wywiadów mogą co prawda komunikować się ze swoja drużyną, używając tylko jednego skojarzenia na turę, ale drużyna może dyskutować do woli, wspólnie decydując, które hasła pokaże swojemu Szefowi. Szef Wywiadu nie może się niczym zdradzić i przez cały czas musi zachować kamienną twarz, co nie jest takie łatwe! Zwłaszcza gdy po pierwszych prawidłowych domysłach, drużyna zaczyna zbaczać na niebezpieczne wody...

Dostępność: ostatnie sztuki

Wysyłka w: 48 godzin

Cena: 55,00 zł
szt.

Tajniacy Obrazki

Tajniacy Obrazki
Tajniacy Obrazki

Dwóch Szefów przeciwnych drużyn zna tożsamość osób przebywających w danej lokalizacji. Szefowie przekazują swoim Tajniakom zakodowane wiadomości dotyczące miejsc tajnych spotkań. Tajniacy muszą wykazać się inteligencją. Błąd w odczytaniu wiadomości może prowadzić do niezbyt przyjemnego spotkania z agentem z przeciwnej drużyny albo - co gorsza - z zabójcą!

Obydwie drużyny próbują skontaktować się z wszystkimi swoimi agentami, ale tylko jedna z nich może zwyciężyć.

Hasła są wieloznaczne, skojarzenia również - owocuje to rozgrywką pełną śmiechu i emocji. Szefowie Wywiadów mogą co prawda komunikować się ze swoja drużyną, używając tylko jednego skojarzenia na turę, ale drużyna może dyskutować do woli, wspólnie decydując, które hasła pokaże swojemu Szefowi. Szef Wywiadu nie może się niczym zdradzić i przez cały czas musi zachować kamienną twarz, co nie jest takie łatwe! Zwłaszcza gdy po pierwszych prawidłowych domysłach, drużyna zaczyna zbaczać na niebezpieczne wody...

Dostępność: ostatnie sztuki

Wysyłka w: 48 godzin

Cena: 55,00 zł
szt.

Wsiąść do Pociągu: Europa

Wsiąść do Pociągu: Europa
Wsiąść do Pociągu: Europa

Wsiąść do Pociagu: Europa to druga część niezmiernie popularnej serii o wielkiej, kolejowej przygodzie. Gracze zbierają karty przedstawiające wagony i używają ich by budować dworce, pokonywać tunele, wsiadać na promy i zajmować trasy kolejowe jak Europa długa i szeroka. 

Wsiąść do Pociągu: Europa to prosta i elegancka gra, której można nauczyć się w 5 minut. Zapewni dobrą zabawę całej rodzinie, spodoba się także doświadczonym graczom.

We Wsiąść do Pociągu: Europa gracze otrzymują na początku zestaw biletów (zadań), które mają zrealizować - na przykład "Warszawa - Madryt" czy "Paryż - Ateny". W czasie gry budują trasy z wagoników na mapie Europy, przy czym dwie osoby nie mogą przejechać tą samą trasą (chyba że jest tam podwójna linia).

Gra wymaga strategii i taktycznego myślenia, które pozwoli jak najkorzystniej zrealizować swoje zadania, zablokować przeciwników i przechwycić najlepsze trasy. Jednocześnie ma bardzo proste zasady, które można wyjaśnić w ciągu kilku minut!

Dostępność: ostatnie sztuki

Wysyłka w: 48 godzin

Cena: 140,00 zł
szt.

Wsiąść do Pociągu: Kolekcja Map 1 - Azja

Wsiąść do Pociągu: Kolekcja Map 1 - Azja
Wsiąść do Pociągu: Kolekcja Map 1 - Azja

Wsiąść do Pociągu: Azja i Legendarna Azja to zestaw dwóch nowych map, które odmienią i uatrakcyjnią Wasze rozgrywki w grę Wsiąść do Pociągu.

Mapa Azji, pozwala na rozgrywkę w 6 graczy w wariancie drużynowym opracowanym przez Alana R. Moona. Podejmij wraz z partnerem rywalizację z innymi zespołami na liczącej 25 tysięcy kilometrów trasie z Kabulu do Pekinu, poprzez stepy Mongolii i pustynię Gobi aż do Żółtej Rzeki.

Jeśli zaś bardziej preferujesz spokojną, samotną podróż na Jedwabnym Szlaku, skorzystaj z mapy Legendarna Azja, którą przygotował François Valentyne. Grając na tej planszy przemierzysz malownicze szlaki w Indochinach i górskie przełęcze Himalajów.

Dostępność: ostatnie sztuki

Wysyłka w: 48 godzin

Cena: 130,00 zł
szt.

Wsiąść do Pociągu: Kolekcja Map 2 - Indie i Szwajcaria

Wsiąść do Pociągu: Kolekcja Map 2 - Indie i Szwajcaria
Wsiąść do Pociągu: Kolekcja Map 2 - Indie i Szwajcaria

Wsiąść do Pociągu: Indie i Szwajcaria to zestaw dwóch map, które odmienią i uatrakcyjnią wasze rozgrywki w grę Wsiąść do Pociągu.

Dodatek Indie pozwala na rozgrywkę w 1911 roku w kolonialnych Indiach. Mapa Indii jest przeznaczona dla 2 do 4 graczy. Tylko w rozgrywce 4 osobowej gracze mogą używać obu torowisk w podwójnych trasach. W rozgrywce 2 i 3 osobowej, po tym jak jeden tor na podwójnej trasie zostanie zajęty, drugi przestaje być dostępny.

Zabawna, dodatkowa mapa Szwajcarii została zaprojektowana specjalnie dla  2 lub 3 graczy. W rozgrywce 3 osobowej, gracze mogą używać obu torów podwójnych tras. W 2 osobowej rozgrywce, po tym jak jedno z torowisk podwójnej trasy zostanie przejęte, drugie przestaje być dostępne. Na mapie Szwajcarii niektóre trasy nie łącza już tylko miasta z miastem lecz także miasta z sąsiadującymi ze Szwajcarią państwami.

Dostępność: ostatnie sztuki

Wysyłka w: 48 godzin

Cena: 110,00 zł
szt.

Wsiąść do Pociągu: Kolekcja Map 3 - Afryka

Wsiąść do Pociągu: Kolekcja Map 3 - Afryka
Wsiąść do Pociągu: Kolekcja Map 3 - Afryka

Dzięki mapie z dodatku Wsiąść do Pociągu: Afryka przenosimy się do serca Czarnego Lądu w czasach, gdy przemierzali ją odkrywcy, misjonarze i poszukiwacze przygód.

W tym dodatku znajdziecie 45 nowych kart terenów, podzielonych na trzy kategorie. Każda kategoria jest powiązana z innymi kolorami tras: pustynia/sawanna dla tras żółtych, pomarańczowych i czerwonych; dżungla/las dla tras zielonych, niebieskich i fioletowych oraz góry/klify dla tras czarnych, białych i szarych. Gracze mogą dobierać karty terenów tak jak karty wagonów i używać ich, aby pod pewnymi warunkami, podwoić wartość tras, które zajmują.

Wsiąść do Pociągu: Afryka może być rozgrywana w połączeniu z elementami z dowolnej podstawowej edycji gry Wsiąść do pociągu.

Dostępność: ostatnie sztuki

Wysyłka w: 48 godzin

Cena: 100,00 zł
szt.

Wsiąść do Pociągu: Kolekcja Map 4 - Holandia

Wsiąść do Pociągu: Kolekcja Map 4 - Holandia
Wsiąść do Pociągu: Kolekcja Map 4 - Holandia

Większość połączeń w Wsiąść do Pociągu: Holandia to połączenia podwójne i bez względu na liczbę graczy ich nitki mogą zostać zajęte (nawet w rozgrywkach 2 i 3-osobowych). Wszystkie połączenia mają swój koszt, który gracz musi opłacić za pomocą kwitów przejazdowych. Gdy gracz zajmuje pierwszą z nitek podwójnego połączenia, płaci odpowiedni koszt przejazdu do banku. Gdy jednak zajęta zostanie druga nitka tego połączenia, opłata za przejazd trafia do gracza, który zajął pierwszą nitkę.

Mapa Holandii oferuje rozgrywkę, w której zwłoka może słono kosztować! Staraj się budować trasy i połączenia jak najszybciej się da!

Dostępność: ostatnie sztuki

Wysyłka w: 48 godzin

Cena: 100,00 zł
szt.

Wsiąść do Pociągu: Kolekcja Map 5 - Zjednoczone Królestwo / Pensylwania

Wsiąść do Pociągu: Kolekcja Map 5 - Zjednoczone Królestwo / Pensylwania
Wsiąść do Pociągu: Kolekcja Map 5 - Zjednoczone Królestwo / Pensylwania

Dodatek Wsiąść do Pociągu: Zjednoczone Królestwo / Pensylwania zawiera także mapę Pensylwanii - stanu w Ameryce Północnej, w którym kolejnictwo nadawało rytm codziennemu życiu, a jego historia do dziś rozpala umysły i wyobraźnię wielu osób.

Co więcej! Nowe zasady, które wprowadza ten dodatek, pozwolą Ci inwestować w udziały kompanii przewozowych, które mogą stać się potencjalnymi liderami na rynku. Nie pozwól jednak, by Twoi przeciwnicy przejęli pakiet kontrolny danej spółki, bo to grozi utratą zysków z przychodów danej kompanii!

Wsiąść do Pociągu: Zjednoczone Królestwo / Pensylwania jest rozszerzeniem do każdej podstawowej edycji gry Wsiąść do pociągu.

Dostępność: ostatnie sztuki

Wysyłka w: 48 godzin

Cena: 130,00 zł
szt.

Wsiąść do Pociągu: Kolekcja Map 6 - Francja i Dziki Zachód

Wsiąść do Pociągu: Kolekcja Map 6 - Francja i Dziki Zachód
Wsiąść do Pociągu: Kolekcja Map 6 - Francja i Dziki Zachód

Mapa Wsiąść do Pociągu: Francja zmieni Twój tok myślenia o pociągach! Przez lata tworzyłeś połączenia kolejowe, a teraz… musisz najpierw wybudować tory! Mapa przeznaczona jest dla od 2 do 5 graczy i najważniejszym jej elementem jest planowanie ruchów z dużym wyprzedzeniem oraz blokowanie stawianymi torami tras sprzyjających przeciwnikom. Dzięki temu każda partia będzie naprawdę wyjątkowa!

Mapa Wsiąść do Pociągu: Dziki Zachód pozwala na budowanie sieci połączeń wyłącznie ze swojego rodzinnego miasteczka. Swoje wpływy możemy rozszerzać poprzez kontrolowanie miast wzdłuż wybudowanej wcześniej linii kolejowej. Mapa przeznaczona jest dla od 2 do 6 graczy i koncentruje się na rozbudowywaniu tras ze swojego miasta początkowego a także na odnalezieniu i przewiezieniu tajemniczego kosmity... Kto wie - może nawet przy okazji uda się rozwiązać słynną tajemnicę Roswell? 

Dostępność: ostatnie sztuki

Wysyłka w: 48 godzin

Cena: 150,00 zł
szt.

Wsiąść do Pociągu: Kraje Północy

Wsiąść do Pociągu: Kraje Północy
Wsiąść do Pociągu: Kraje Północy

We Wsiąść do Pociągu: Kraje Północy gracze zbierają karty różnych rodzajów pociągów, które pozwalają im obejmować kontrolę nad szlakami kolejowymi, przejeżdżać tunelami i wjeżdżać na promy, aby podróżować pomiędzy miastami Skandynawii.

Jak każda gra z serii Wsiąść do Pociągu, Kraje Północy charakteryzuje się eleganckim wystrojem, a jej zasady można poznać w przeciągu 5 minut, dzięki czemu zapewnia wiele godzin zabawy zarówno dla rodzin, jak i dla doświadczonych graczy.

Dostępność: ostatnie sztuki

Wysyłka w: 48 godzin

Cena: 145,00 zł
szt.

Wsiąść do Pociągu: Niemcy

Wsiąść do Pociągu: Niemcy
Wsiąść do Pociągu: Niemcy

Wsiąść do Pociągu: Niemcy to duchowy spadkobierca Ticket to Ride: Marklin, jednej z najlepiej ocenianych przez graczy edycji gry. Rozgrywka koncentruje się na mapie Cesarstwa Niemieckiego i wprowadza nową, ciekawą mechanikę pozyskiwania pasażerów.  

Tak jak we wszystkich innych grach tej serii, gracze zaczynają z biletami w ręce, które pokazują im dwa miasta. W trakcie gry uczestnicy zbierają kolorowe karty, które pozwolą im zająć wybrane trasy na planszy, przy wykorzystaniu własnych znaczników pociągów. Działania te umożliwiają im gromadzenie punktów zwycięstwa. 

Dodatkowym sposobem na zdobywanie punktów jest obsługa pasażerów. Na początku gry różnokolorowe pionki pasażerów kładzie się na wszystkich miastach występujących w grze. Każdorazowo, gdy uda nam się wybudować trasę, możemy zabrać ze sobą jednego z pasażerów z przyległych do wybudowanej trasy miast. Dodatkowe punkty zdobywać będą Ci, którzy obsłużą największą ich liczbę w poszczególnych kolorach. 

Dostępność: ostatnie sztuki

Wysyłka w: 48 godzin

Cena: 155,00 zł
szt.

Wsiąść do Pociągu: USA

Wsiąść do Pociągu: USA
Wsiąść do Pociągu: USA

We Wsiąść do Pociągu: USA gracze otrzymują na początku zestaw biletów (zadań), które mają zrealizować - na przykład "San Francisco - New Jork" czy "Los Angeles - Atlanta". W czasie gry budują trasy z wagoników na mapie Stanów Zjednoczonych, przy czym dwie osoby nie mogą przejechać tą samą trasą (chyba że jest tam podwójna linia).

Gra wymaga strategii i taktycznego myślenia, które pozwoli jak najkorzystniej zrealizować swoje zadania, zablokować przeciwników i przechwycić najlepsze trasy. Jednocześnie ma bardzo proste zasady, które można wyjaśnić w ciągu kilku minut!

Wsiąść do Pociągu: USA jest szczególnie polecana osobom, które rozpoczynają swoją przygodę z grami planszowymi, co nie znaczy jednak, że nie stanowi wyzwania także dla wyrafinowanych amatorów tej rozrywki. To gra dla każdego - mogą się w nią bawić już kilkuletnie dzieci jak i dorośli ludzie. Udane połączenie elementów strategii i szczęścia pozwala na wygraną nawet początkującym.

Dostępność: ostatnie sztuki

Wysyłka w: 48 godzin

Cena: 130,00 zł
szt.

Zakazana Wyspa

Zakazana Wyspa
Zakazana Wyspa

Zakazana Wyspa to kooperacyjna gra przygodowa dla 2 do 4 osób. Gracze wcielają się w zespół śmiałków poszukujących czterech zaginionych skarbów na tytułowej wyspie. Tylko dobrze zorganizowana współpraca uczestników rozgrywki może powstrzymać Wyspę przed zatonięciem.

Po tym, jak drużyna zdoła zdobyć skarby, musi dostać się do Przystani Głupców i stamtąd ewakuować się helikopterem, nim Wyspa pogrąży się w morskich odmętach. Jeśli wyspa zatonie nim zdążycie wykonać zadanie, wasza misja zakończy się porażką!

Dostępność: ostatnie sztuki

Wysyłka w: 48 godzin

Cena: 75,00 zł
szt.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl